18 marca

18 marca

Kuracja Bioxine

Aloha !

Piękne, długie, zdrowe lśniące włosy ... tak reklamy nas przekonują bo tak działać mają ich odżywki i inne produkty do włosów .
Efekt ? ... na pewno nie taki jak z reklamy .

Spokojnie ja mam coś co odmieni z pewnością większość głów !

Przedstawiam Wam moje odkrycie roku BIOXINE

Można zakupić ten produkt w aptekach.

Jako uzupełnienie kuracji można zakupić również szampon o którym napisze odzielny post, aczkolwiek jest równie genialny jak i te ampułki .

Zestaw zawiera 24 fiolki ( 6ml ) które starczają na 2 użycia ( dwa dni )
Fiolki są z lekkiego szkła dlatego bardzo łatwo można " ukręcić łebka " fiolce .


Uwaga odrywam główkę ^^
FILMIK WŁĄCZ HD !

Samo opakowanie bardzo ładne, wygodne i eleganckie .



Do opakowania dołączony jest dozownik oto filmik jak ja go używam :

WŁĄCZ HD !

Jak stosuję

Co dziennie rano po umyciu włosów oraz nałożeniu odżywki i jej spłukaniu nakładam na skórę głowy pół fiolki i wmasowuje produkt.

Moje odczucia.

Używam tego produktu od ponad miesiąca.
Produkt nie ma zbytnio zapachu co jest wielkim plusem bo zazwyczaj takie specyfiki nie mają ładnego .

Nakłada się to serum bardzo szybko i szybko się wchłania.

Absolutnie nie przetłuszcza włosów, nie obciąża ich, nie przesusza - żadnych efektów ubocznych NIE zauważyłem !

Po tym miesiącu używania tego cudaka zauważyłem, że :
+ skóra głowy jest nawilżona
+ włosy lśnią własnie tak jakby były z reklamy coś pięknego !
+ dodaje maksymalną objętość włosom. Mogę porównać do objętości Cheryl Cole ( piosenkarka ) !
+ w bardzo szybkim czasie można zauważyć nowe włosy !! dużo gęstych zdrowych mocnych włosów !!
+ wypełnione zakola !!
+ włosy są na prawdę w bardzo dobrej kondycji - zawsze miałem je zadbane ale teraz widzę, że dostały powera !
+ walczy z wypadaniem - ogranicza ilość wypadanych włosów !

Jest to produkt który zdecydowanie podbił moje serce a raczej głowę :P !
Polecam każdemu kto chce dostarczyć bombę witaminową skórze głowy i kto chce szybko zapuścić zdrowe włosy !!
Zdecydowanie mogę polecić to serum osobom które na co dzień stosują prostownice suszarki itp.
Na pewno zakupię ponownie produkt bo jest genialny !.

TO MÓJ HIT ROKU 2014 !!

Informacje na opakowaniu