sobota, 20 kwietnia 2013

Faszyn,moda,stajl ... Mój nie Twój, nie Wasz !

Hey .
Ostatnio bardzo dużo piszę z ludźmi którzy borykają się z pewnością siebie .
Dzisiaj poruszam temat mody, w którym mimo wszystko się udzielam .

" Nie stać mnie na połowę ciuchów od DG,PRADY i innych top marek ! Czuję się  źle wyglądając jak przeciętniak,on/ona mają blogi na których co dziennie dawają inne stylizacje,mają tak genialne ciuchy ! na youtubie  dziewczyny mają tak piękne dodatki perfekcyjny makijaż są po prostu boskie !! "


No to są połączone cytaty z paru godzinnych rozmów.
Może napiszę jak JA spostrzegam modę, fashion weeki i tak dalej ..

Mnie również nie stać, pisze o tym otwarcie bo ?... nie uważam bym miał się czego wstydzić, pracuję na swoje wydatki ale to nie jest tak,że całą kasę przeznaczam na kosmetyki i ciuchy !.
Zacznę od ideałów youtubowych,blogerów i innych " Fashionistów ".
Nie chcę nikogo obrazić... ale większośc tych ludzi ( których znam ) nie pracują a dopiero się uczą więc są skazani na babcie,mame,tate,kochanka,sponsorów innych ludzi, dopiero gdy zarobią po miesiący dostaną pieniążki... zastanowią się czy na prawdę to jest mi potrzebne ? ;) NIE.
Jasne,że ciuch pozwala na wygodę na  zwracania na siebie uwagi różnych ludzi, pozwalają się czuć pewnym siebie... ale czy na pewno ciuchy rozwiązują sytuacje np. jak pijąca mama,bijący ojcieć  swoje dzieci czy nawet śmierć kogo kolwiek z bliskich ? Czy wtedy myslimy nad tym by się dobrze ubrać ? Myślę,że nie bo tym sposobem pokazałem,że wtedy myslimy inaczej, mamy gdzieś to wszystko, zajmujemy sie ważniejszymi dla nas sprawami !.

JESTEŚ GORSZYM BO MASZ TRAMPKI Z MADE IN CZAJNA

A Ty masz z made in co ? Włochy,lochy i paprochy ?
Spójrz na metkę ... " made in china " ... ALE TO JEST DOBRA CHINA ... Ależ oczywiście dobra bo kosztowała 5 razy tyle co moja, a jest identyczna.
Wybaczcie ale co kogo obchodzi czy ja mam chine czy ja mam polend czy inny wytwór tkaninowy,dzianinowy, tralalowy ?
Czy gdzieś widać to ( na moim czole ?! o niee ;)) , że to made in china ? ( H&M - china ! )
Jeśli ktoś Wam powie,że to z tego a z tego .. to wystarczy uśmiech i przytaknięcie.. po co zbędna dyskusja ;)) .

A JA MAM ZARĘ WIDZISZ TĄ METKĘ ? ( NIE WIDZĘ JEJ ! )
Przeważnie to ja metki ucinam bo mnie drapią .
Ona/Ono/On ma metkę z zary,pull end bir,ha em, dolcze gabana albo i banana .... jejj też mi sobie przecież mogę sobie sam taką metkę zrobić napisze sobie ZARA FASZJON i mam metkę, wielki mi to wyczyn ... ale po co ?
Po co mam kupować koszulę która jest identyczna za 50 zł jak ta druga kosztuje 10 ? ( TAK dobrze widzicie dla mnie 50 zł to dużo na ciuch  ' STRASZNE ' !! ) .

CONVERSY,KRIPY inne wynalazki
Konwers : 120 zł i wyżej... trampki bez znaczka : 40zł i niżej ... różnica.. Ci co mają konwersy powiedzą " ja mam te rok ! " ... tak masz je rok bo jak chodzisz to ciągle patrzysz pod nogi ;))
Jak widzę,jak dziewczyna chudziutka zakłada do leginsów WIELKIE trampy z WIELKIMI podeszwami to myslę,że chyba sobie wypchała buty watą.. ale soryyyyy SORYY SORYYY ona jest taka modnaaa.... ( " bardzo " ...  )

UBRANIA TO NIE TWOJA DUSZA,SERCE,UMYSŁ !!!
Wstań przed lustrem nago... tak to Ty... własnie Ty, Ty i o jeszcze TY !.
Czy jeśli ubierzesz się za 500zł a ten obok ubierze się za MAX 100 to ten za 100 ma jakąś chorobę,lub jest ułomny.. a może nie potrafi czytać pisać... ?!
Czym się różnią osoby 500 i 100 ? Hmmmm  niczym ? 

500 ?..
ile jest 2+ 5 ?

100 ?...
ile jest 2+5
7

Ejj no ale 500 jest lepiej ubrana i ona przecież powinna lepiej wiedzieć od Ciebie 100 ...
I... eee... ale.... COO ?
Po co to napisałem... by udowodnić że ta 500 nie jest mądrzejsza/y od 100 bo jest lepiej ubrany/a... no bez przesady :) .

Co na siebie dziś włożyć ?
Na to co masz ochotę... możesz włożyć Tiszert który wygląda jak tiszety Roberta Kupisza ( oceniam je na fantastyczne ) ktory możesz sobie sam zrobić !
A możesz założyć buty za 20 lub za 500... co kogo to będzie obchodzić za ile i gdzie ? ;)

Jej genialny wisiorek skąd go masz za ile mów !!
Mam go z najjnowszej kolekcji SRACZFASZYN był za hmm nie pamiętam chyba za 90zł...
AAAA no bo mam taki sam tylko ja właśnie zapłaciłam 7,99 na allegro !!
Łoł... i ja kupuję biżuterię za 7,99 z allegro a nawet taniej ! A co mi tam, jestem gorszy .. trzeba iśc się powiesić ktoś da mi jakąs linkę?... ale nie taką za 2 zł ;))

Czujemy się gorsi bo nie mamy luksusu tego z tabloidów,blogów, youtuba
Że niby ja ? ( autor bloga - Łukasz ) NIEE !
Tabloidy i inne reklamy itp. to sztucznie kreowana moda,by napalić klienta na dany zakup, jest poddany obróbce,dobremu modelowi modelce... jest sesja wszyscy są gładcy jak ściana  wszystko ładnie pięknie ... na sesji ;) .
Patrzę na blogi, i inne tego typu sprawy i widzę.. ćwiek,mięta,ćwiek, paski,ćwiek mięta paski jebne koturny,neon neon neon ćwiek mięta paski ... ale przecież to modne... hm wybaczcie ale wszyscy ubrani są tak samo, HA a ja nie bo ja mam bluzkę w kolorze czarnym ! I co z tego,że modny nie jestem ? ale chwila ja jestem modny.. przede wszystkim dla mnie jestem MODNY WEDŁUG SIEBIE,MOJEGO UMYSŁU I ROZUMU !, będe chciał to sobie walnę nawet tyłek na czarno albo i brązowo ( O NIE ! :P ) .

Ahh i zaraz posypią się komentarze hejterów, a na meilu będa wyzwiska ( wybaczcie faszjoniści tylko Was na tyle stać ? )
Nie czujmy się gorsi,ze mamy coś tańszego... NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA a nasze WNĘTRZE to co reprezentujemy sobą, jak się zachowujemy jakiej używamy gestykulacji czy nawet pozycji ( typu zamknięta,otwarta znudzona zawstydzona.... ) .
Tak owszem do każdej imprezy,pracy itp. trzeba inaczej się ubrać... ale inaczej to nie znaczy drogo !

Ale zaczynając post myslałem nad jednym ... DLACZEGO MAM CIERPIEĆ  ŻE MAM 4 KOSZULKI a tamten ma ich 100 ? Mam w czym chodzić,nie mam dziur,nie jestem brudny w czym więc różnica ? Może w tym,że ja nie musze mysleć co dziś założe ;))

Przecież wybacz ale nie jesteś pępkiem świata by się na Ciebie musieli  wszyscy patrzeć... ( bo nie mam innego zajęcia niż patrzenie się na ludzi i ich podziwiania.. no a pewno ;) )

STWÓRZ SWÓJ WŁASNY STYL ! SWÓJ STYL wszyscy w mięcie ? To ja dzisiaj w brązie !
Oni za 700 a ja się wyróżnię tym,że za 50 !
Oni mają.. a ja jestem stylowy bo nie mam i jestem w tych nielicznych !

I tak nie napisałem wszystkiego jak chciałem ale pisze z emocjami więc ciężko zachować w tym wszystkim poprawność,kolejnośc zwał jak zwał .

Pozdrawiam wszystkich nawet Ty co teraz siedzisz w piDŻamie za tysiaka... ja siedzę w dresie za 20zł z targu ;)

FACEBOOK

46 komentarzy:

  1. Świetny post z przyjemnością go przeczytałam i zgadzam się z Tobą w stu procentach. Nie kasa i markowe ciuchy tworzą świetne stylizacje, a umysł twórcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to ... ubrani za 500 a ubrani w swą nagośc jesteśmy tyle samo warci ;)

      Usuń
  2. A ja tam wolę sie ubrać "po swojemu", za modą nie podążam bo nie lubię wyglądac jak inni. Jeśli kupie cos modnego to tylko dlatego że mi sie podoba i wiem że będe to nosić niezależnie od tego czy moda przeminie. Fakt, fajnie było by miec pełno pieniędzy i kupwać to co się chce nie zważając na ceny, ale po ubraniach często nie widać jak drogie były. Zawsze można zaoszczędzić na wymarzoną rzecz ;) Praktycznie we wszytskim można wyglądać bardzo fajnie, wystarczy odpowiednio "połaczyć" ubrania, ciekawe dodatki i gotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy i na razie pewnie jedyny post, w którym ktoś skrytykował FASZJONISTÓW. W sumie to nie przeszkadzają mi oni, ale umieć ubrać się dobrze za 500 zł to nie jest wyczyn, ale umieć ubrać się dobrze za 50 zł czy 100 zł - wtedy to jest dopiero wyczyn! :)
    Twoja szczerość w tym poście powala, oczywiście tylko i wyłącznie na wielki mega plus! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dostaje ochrzany od wszystkich faszjonistek po 15 lat który mamusia daje kaskę.. wiesz ja zarabiam od dwóch lat ... może dlatego szanuję te papierki i złote srebrne i miedziane krążki i mam inne problemy na głowie niż w CO SIE DZIŚ UBRAĆ.

      Mi One tez nie przeszkadzą oczywiście,że nie ... ale chodzi o sam fakt, tych co się czują gorsi

      Usuń
    2. Też to znam, ja też wiem, co to znaczy szanować pieniądze, sama też mam ,,pracę dorywczą''. Ale wielka tragedia od razu, bo ona ma oryginalne, a ja nie, chociaż pewnie tak zepsują się/podrą w równym czasie.

      Usuń
  4. haha leze i kwicze :D a ja chodze w koszuli w kwiotki bo mi humor poprawia kosztowala mnie 2 zeta 8) na ciucholandzie :D jak myslisz zjedzą mnie ludzie czy beda spierdzielac na moj widok :D bo ja uwazam ze wygladam uroczo *.* i tez mi dobrze z tym :) ponad to uwielbiam przerabiac , i nie ma opcji zebym kupowala cos drogiego jesli zamierzam to zaraz pociąć lol, i tak jak juz ktos powyzej napisal , sztuka jest sie ubrac za male pieniadze , a nie za full wypas serwis.

    Ludzie czasami maja krocie pieniedzy a i tak nie maja wyczucia wlasnej osobowosci a tym bardziej wlasnego stylu i to takich ludzi najbardziej zal, a nie tych co mają mniej i umieja z tym zrobic o wiele wiecej niz nie jeden co kocha metki z napisem "muczo gusto" :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jakbyś kupiła 10 razy droższego wafelka identycznego jak np. góralek ... ten sam smak i tak samo jesz.... i co po nim jest ? smakuje spoko a potem idzie w boki :P

      Teraz wartośc pieniądza jest do bani .. na samym dnie ; /

      Usuń
  5. Łukaszu, wydrukuję to sobie i powieszę nad łóżkiem, aby pokazać każdemu, że noszenie "mięty i neonów" to nie wszystko. Aż miło poczytać i dowiedzieć się, że ktoś jeszcze myśli tak jak ja.
    Ludzi zamykają oczy na to, że najpopularniejsze feszyn blogerki mają sponsorów, którym zależy na promocji. Za ich ubrania wmawiają rzeszy głupiutkich dziewczyn, że coś jest masthew, a coś jest passe, a one łykają to bez poddania wątpliwości.
    Zakładam to co lubię i tego się trzymam. Jak mam kupić chińszczyznę w sieciówce za 150 żł u chińszczyznę w internecie za 1/10 tej ceny, to wiadomo, co wybiorę.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiaodmo co wybierzesz i sam bym wybrałto samo ;))

      Wiesz ... niesttey taka prawda,że połowa ludzi je KCHAJĄ nosza na rękach .... niestety ja mże i pożałuję tego co napisałem ( tego posta ) ale jestem szczery i to są moje myśli.... szkoda,że tak mało się o tym pisze :(

      Usuń
  6. Dobrze napisałeś,dla wielu ludzi ma znaczenie,jak drogie ubrania noszą,tylko że to nie doda tak naprawdę pewności siebie. To może być kompleks ze strony tego człowieka lub po prostu dopasowanie się i próba bycia na topie. Jak widać nie ma w tym pewności siebie. Nie powinno się oceniać drugiej osoby po tym,jak drogie ma ubrania. Jak napisałeś,można się ubierać za 50 zł,niż za 200 i wyglądać podobnie,więc wygląda na to,że moda,drogie markowe ubrania przede wszystkim,nie są tak oryginalne jak mogło by się wydawać. Więc zadajmy sobie pytanie,jaki jest sens kupować w drogich firmówkach? Poza tym,ludzie najzwyczajniej w świecie nie mają pieniędzy,żeby kupować modne ubrania w drogich sklepach,bo po prostu ich na to nie stać i co najlepsze - wydaje mi się,że lumpeksy mają więcej klientów,niż bardziej ambitne sklepy. Zgadzam się z Tobą w zupełności,co do Twojego wpisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie ubrania nie wyróżniają się od tych tańszych .... koszula w miętę i koszula w mięte różnica cena ? coś więcej - nie ;)

      Jeśli chodzi o lumpeksy ... I LOVE IT LUMPEKS,PEPCO,TEXTIL MARKET.... ale o tym w osbnym poście :))

      Dzieki wielkie :)

      Usuń
  7. "Patrzę na blogi, i inne tego typu sprawy i widzę.. ćwiek,mięta,ćwiek, paski,ćwiek mięta paski jebne koturny,neon neon neon ćwiek mięta paski ... ale przecież to modne... hm wybaczcie ale wszyscy ubrani są tak samo.."

    mam nadzieję, że kiedyś dotrze to do wszystkich młodych dziewczynek sponsorowanych przez rodziców, dziadków itp..
    To jest smutne.. Ja już od jakiegoś czasu nie wchodzę na blogi 'modowe' gdzie nieustannie ww dziewczyny taplają się w nawzajem jedna drugiej pisanych 'słitaśnych' komentarzach jak to one 'cudnie i oryginalnie' wygądają..

    Niezły post :) i tak znajdzie się wiele gwiazdek, które go nie zrozumieją..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie słodkości i słodzenia przez komcie ..... a najlepsze to zachowanie " zadaję się z Tobą dlatego,że masz wpływowe osoby na kariere i jesteś ładna " ... ręce opadają .

      No strasznie dużo w tym poście ironi,sarkazmu juz parę osoób usuneło mnie z facebooka... co mnie wręcz rozśmieszyło i szczerze mówiąc totalnie NIE poruszyło :)

      Usuń
  8. fajny post :) znudzona siciowkami i brakiem oryginalności nauczyłam się szyć i teraz mogę być trendy ale mieć własny styl :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny post! Szczerze mówiąc to prowadzę bloga ale nie podążam za modą jak wszyscy. Mam jedną koszulkę miętową i jakoś nie jestem tym załamana.
    Pozdrawiam
    LovelyCaroline17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja poluję teraz na koszulke miętową... ale poluję już na nią od 3 lat... nigdzie nie potrafię znaleźc rozmiaru XS wiec i tak jej nie kupię :))
      Ale nie dlatego,że jest modna... tylko dlatego że lubię ten kolor :]

      Usuń
  10. zgadzam sie z toba w 100% ja otwarciw przyznaje najlepsze ciuchy dorywam za grosze w SH :) i nie musze wydawac duzo by miec cos co mi sie podoba;) kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam na ten blog przez czysty przypadek, ale już wiem, że na pewno będę tu zaglądała i z przyjemnością obserwuję Twojego bloga i czekam na dalsze posty :)
    Popieram to co napisałeś, sama myślę podobnie i staram się być w zgodzie sama ze sobą i na siłę się nie przebierać bo coś tam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobilam szaring na fejsbuku, bo warto :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja siedzę akurat w piżamce za 10 zeta :P
    ale tak serio,świetnie ujęte!!!!
    ja też jak czytam blogi to paski,mięta i te ćwieki! już to się nudzi,bo gdzie nie spojrzę to jest to samo,jak zamierzałam sobie kupić legginsy w paski to już mi zdążyły zbrzydnąć :D
    nie ubieram się modnie,a przynajmniej nie wg wyznaczników modowych,ciuch nowy to sobie ostatnio kupiłam dobre 4 lata temu :P zazwyczaj wolę używki za małą cenę a w dobrym stanie :)
    więc ja nie czuję się gorsza :D noszę to co mi się podoba i aby mi wygodnie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha lumpy rządzą.. ja mam parę ciuchów i chodze w nich .. jestem SUPER MODNY.. ale dla siebie i tyle wystarczy ! :))

      dokłądnie noś t oco Ci się pdooba a nie to co komuś :)

      Usuń
  14. Zgadzam się z Tobą w stu procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W zasadzie się zgadzam, jednak widzę dużą różnicę nie tylko w cenach, ale i w jakości. Ubrania lepszych firm są lepszej jakości, niż ubrania na targu, nie oszukujmy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak niestety nie uważam patrząc na HM,LEE itp. to dla mnei wszystko to samo :))

      Usuń
    2. nie sądzę żeby były lepsze
      już zdążyłam się o tym przekonać patrząc na znajomych

      Usuń
    3. spodnie z Big Stara czy Lee są strasznie niewygodne, więc wolę kupić dwie pary zwykły ,,nieoryginalnych'' dżinsów aniżeli wydawać sporo kasy na coś, co krępuje ruchy. I nie wiem nawet czy wytrzymują tak długo, kiedyś to ok, były porządne firmy, ale teraz tak samo jak zwykłe kupione za 1/10 ich ceny ;)

      Usuń
    4. Ja mam z lumpa rurki czarne.... hmmm wydałem około 15zl i nosze je 2 lata już jak nie wiecej :P

      Usuń
  16. Chciałam sobie kupić spodnie, zwykłe spodnie rurki, jasne albo ciemny dzins... wchodze i co? mięta, łosoś, żółte, białe... same pastelowe kolory ! Idź Pan w chuj z tą modą(przepraszam za wyrażenie). Chciałam kupić koszule do pracy, taką najzwyklejszą biała... Ćwieki, koronki, ćwieki z koronkami, koronki z ćwiekami no i oczywiście pastele... Pojechałam na giełde, tam niestety jest to samo, a ceny... Identyczne.

    Co do jakości... Hmmm. Kupiłam spodnie z pul end bir. 2 prania i z czarnych zrobiły się szare, szwy pękały... Z nju jokera? Strasznie się kolana odznaczają. Z targu to samo. Jeszcze zara ma fajne spodnie i w sumie tylko po to tam chodze. Prawda jest taka, że tak jak na targu jak i w markowych sklepach są towary gorszej i lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc własnie... szkoda,tylko,że zachów i te wszystkie inne śmieją się z nas bo my jesteśmy daleko od nich .. więc nei dosć,że sobie robimy śmiechowisko to jeszcze nie ma poszanowania dla klienta który chce ubrac się w coś innego niż te wszystkie "" faszyn "" ubrania : / .

      Tak myslę,że można znaleźc nawet i w hm mam koszulkę która mam 2 lata i nic się nie dzieje :)
      Lecz jak wypiorę spodnie... to jest szmata nie do użytku... no chyba,że by przerobił to na ROBERTA KUPISZĘ... ale no niestety wyjśc tak na sląsku t ozaaraz Cię wyzwią albo zabiją... masz Ci los

      Usuń
    2. W cubusie kiedyś kupiłam koszulkę... boże ma ona jakieś może 8 lat i nic tylko się trochę przykurczyła, albo to ja urosłam :D rok temu skusiłam się i kupiłam tam bluzę, po kilku praniach wygląda o wiele gorzej niż koszulka z dzieciństwa...

      Hah, wczoraj u nas była giełda, ładna pogoda to i dziewczyny wybrały się na zakupy... Dzisiaj pełno latało w leginsach z gwaizdami ala Lisowska :)

      Usuń
  17. Mój wizerunek to głównie szmaciarnia, Pepco - jedynie na buty potrafię nieco wydać, ale pamiętam jak kupiłam parę zwykłych trampek na bazarze za dyszkę i żyły 3 lata niezłej mordęgi - a więc można!

    Wyszukuję okazji na allegro etc. - po prostu nie mam pieniędzy na pierdoły i widzimisię - wchodzę do galerii i ciągle widzę to samo, szmaty których bym nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne,że można !!
      Textil market czy jakoś tak tam są też niekiedy super ciuchy na dziale dzieciecym znajduję swój rozmiar XS :D !

      No na allegro też perełko miżna wychaczyć fajną bizuterie za grosze mozna znaleźć :P

      Usuń
  18. kup 'taką samą' koszulke na targu i w river island, wypierz 3 razy, a zobaczysz różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypierzesz 5 raz od rivel island i będzie to samo :)) rivel island koszulka 100 targ 30 = targ pierzesz więcej razy a i tak taniej wyjdzie :)

      Usuń

Kochani spokojnie, ja zaglądam do każdego kto skomentuje :)
Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję, że jesteście ze mną! <3

Usuwam komentarze zawierające linki do swoich blogów :)